امیرعلی و امیرمحمدامیرعلی و امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دغدغه های یک مادر

میلادتان مبارک

1393/9/29 19:51
نویسنده : مامان زهره
794 بازدید
اشتراک گذاری

مادرانه

 

 

چه روز با شکوهیست

 

روزی که ملایک قدح در دست انوار آسمانی را برایم تحفه آوردند

 

و برایم ترانه ها سرودند از عشق مادری

 

روزی که خدایم منت نهاد و عاشقانه آغوشم را از بوی بهشت لبریز کرد 

 

روزی که مادر شدم ، مادر

 

واکنون سومین بهار در آغاز زمستان

 

میلاد دو نور دیده ام

 

که با آنها دنیایم گلستان شد

 

آنها که به عاشقانه هایم رنگ مادری ، به نفسهایم شور مادری ، به خنده ها و گر یه هایم مهر مادری

 

و به نگاههایم سوی مادری دادند

 

بی دغدغه قد بکشید فرزندانم  ، نفس بکشید با آرامش و بخوابید با آسایش

 

  که من هستم و کوچکترین غم هایتان را به جان میخرم

 

خدایا کمک کن تا در شکوه قد کشیدن این دو سرو ، من نیز به رویش خوبیها در وجودشان بر خود ببالم

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت : به خاطر مقارن شدن تولد سید امیر علی و سید امیر محمد با روزهای آخر ماه صفر در روزهای آینده و

 

بعد از ایام عزاداری جشن باشکوهی به شکرانه تولدشان برگزار می شود ./

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

اتی مامان
1 دی 93 13:41
تولدتون1000بارمبارک باشهایشالله تا همیشه سالم و سرزنده باشین
مامان 3جوجه طلایی
4 دی 93 17:43
تولدتون مبارک گل پسرای عزیزم . انشاءالله همیشه از این زندگی لبخند نصیبتون باشه عزیزای من و همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربونتون و ائمه اطهار قد بکشید و بزرگ بشین و بزرگ منش.
مامان سيد امير علي
8 دی 93 10:37
تولدتون مباااااااااااااااااااااااارك گل پسرا
مامان 3جوجه طلایی
30 دی 93 1:57
با تأخیر اما تولدشون مبارک. چقدر زیبا نوشتین . آرزومند همه آرزوهای قشنگتون هستم.
مامان مونس
2 بهمن 93 12:48
تفلد مبارک نفسی ها سلام مامانی به وب ما هم بیایئ خوشحال میشیم
مامان سونیا
20 دی 94 15:41
تولدتون مبارک انشالله تولد 10000000 سالگیتون